Среда, 12.12.2018, 21:45





МАРИУПОЛЬСКАЯ ОШ 18

Календарь
«  Декабрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Статистика

4-Б

20.12.2016

Русский язык

Записать число

Словарные слова (записать)

Рассольник, прекрасный,желтый,щетка, одеяло,вверху, пошел,класс.

Гл. звуки                                      парные согласные

Гл.буквы                                      Всегда твердые

Алфавит                                      всегда мягкие

Звуко_букв разбор слова  7.13.12.1.

Разбор по составу

грибки

травка

молодой

 

                                                          Диктант

Узкая  тропинка  вывела к пруду.

Разобрать предложение

Солнце прячется за горизонт.

Подчеркнуть грамматическую основу предложения..

Надписать части речи.

Тропинка (разобрать как часть речи) памятка стр 27

Секрет зеленой пасты.

М.ря, п.ля, л.сты,тр.ва, цв.ты, др.зды,гр.чи, кр.я.

 

Записать предложения и расставить знаки препинания

На землю падает первый пушистый белый снег.

Зимой дети играют в  снежки катаются на лыжах лепят снеговика.

Работа с учебником стр 75 77

Чтение пословиц

Чтение текста с.76

Домаш. Зад.Стр.77 упр 179(а)

Математика

Розв’яжи приклади

65889 +21245

42634+16503

10006-134

200000- 76

40000-34

6507-(2455+677)

Записати одиниці довжини напам’ять

Завдання

4ц40кг=…кг

2т200кг=…кг

6км150м=…м

3ц10кг=…кг

5т06кг=…кг

2м40мм=мм

Розв’яжи рівняння

Х+6423=8965

Х-2136=5242

4427-х=1315

Довжина прямокутника12см,а ширина у2 рази менша.

Знайди периметр прямокутника.

Підруч.с.56 повторити міри часу.

№351 усно  с.73№454 усно

С. 72№448 прочитати зразок №458 розглянь задачі

Додому с73№454 №459 виконати

Літературне читання

Підручник с.55 запитання№5

Розкажіть про улюблену ялинкову прикрасу вашої родини

(намалюйте на аркуші новорічну ялинку з прикрасами)

Стор.56-57 читати виразно.

Дізнатися чи має герб наше місто.

Що на ньому зображено? Зошитс14 виконати

Природознавство

Повторити про природні зони Африки

А)Сахара

Б)Вологі тропічні ліси (тварини,рослини)

 

Нова тема Північна Америка стор 71 читати виконати завдання «Перевір себе» с.73

Зошит с.38. с40.виконати.

 Русский язык

                                                                                                                                     15 декабря

Классная работа

Выполни тестовые задания.

  1. Что называется предложением?

А) ряд слов ,связаных по смислу

Б)ряд слов , не связанных по смислу

В) ряд букв

2. В конце предложения ставятся знаки препинания

А) по желанию  пишущего

Б) по цели интонации высказывания

В) все сразу

3. Какие знаки ставятся в конце  предложения?

А) повествовательных  -

Б) вопросительных –

В) восклицательных-

4. Подчеркните в предложении  обращение

А) Колобок, я  тебя съем!

Б) Репка  выросла  большая

В) Чего тебе  надобно, старче?

5. Чего тебе надобно , старче?

5. На  какие  вопросы  отвечают главные члены  предложения?

.6.Подчеркни главные и второстепенные члены предложения. Покажи связь  слов в предложении, выпиши слова парами.

Стайка крикливих  дроздов  слетела с  рябины.

7. Спиши текст, разделяя на предложения.

За рекой дубовая роща мы  часто гуляем в роще звонко поют чижи  цветут ландыши как они душисты берегите  эти цветы не рвите их.

Дети, все задания пишите  и выполняете в тетради.

Оцените свою работу , в конце работы поставьте себе оценку.

Українська мова

15 грудня 2016 р.

Класна робота

Словникові слова

Записати 12 слів із словника, починая з останнього слова

Добрати и записати синоніми до слів

Бешкетник –

Біда –

Безлистий-

Записати, що позначають фразеологізми.

З ним каші не звариш –

Дірка від бублика-

Розшифруйте і зробить звуко-буквен.аналіз слова.

22 .12. 17. 31.33. (нагадую алфавіт)

Розшифрували? Молодці !

Диктант

Під ялинкою Михайсь знайшов гніздо їжаків.

Підкреслити головні та другорядні члени речення, за допомогою стрілок показати зв’язок слів у реченні.

Вечір огортає землю загадковою тишею.

Підкреслити граматичну основу речення ,надписати частини мови.

Усно. Пригадайте.

Яку частину мови ми вивчали на уроках української мови?

Яким  роблять наше мовлення прикметники?

Що ви знаєте про прикметник?

Як визначити рід ,число, відмінок у прикметника?

Відкрийте, будь ласка, підручники с.94 і прочитайте.

Прочитали? Добре.

Завдання. Визначити відмінок прикметників

Зелена ялинка стоїть

Дрібними світлячками

Над далеким селом

З нижньої гілки

Коханій бабусі

Пригадайте .Як пишуться суфікси зьк, ськ, цьк?

Завдання

Від іменників у дужках утворити прикметники.

(Україна) мова-

(юнак) змагання-

(грузин) кухня

(Донецьк) вокзал

Відкрийте підр. Стор 99 і прочитайте правило.

Завдання.         Самостійна робота

Прочитайте речення.

Прикметники, подані  в дужках,запишіть у потрібній формі.

 

На (останній) уроці у нас була фізкультура.

Від (літня) спеки аж дихати важко.

Оленка прикрасила  букет  (синя)  стрічка.

У(сусідній)  будинку  живе  моя  подруга.

За (передня)  партою сидить Павлик.  (на оцінку)

Підсумок уроку

У яких  відмінках у прикметниках  ч.р. і с.р. пишемо знак м’якшення?

Для чого вам  потрібно це знати? Подумайте.

Домашнє  завдання

Стор.102 вправа №201.

 Літературне читання

Урок позакласного читання

 

Відгадайте загадку.

За хатою у садочку,

У зеленому віночку

Та в червоних намистах

Стала пава молода

І збігаються всі діти,

Щоб на неї поглядіти.

За намисто кожен смак-

Та й укине на язик.

Відгадали? Правильно.Це калина.

Калина це символ України, вірна супутниця людини від народження до  останніх днів. Вона потрібна була в різних обрадах.Використовують калину у весільному обряді  кетягами прикрашають коровай,заквітчують гільце молодої.

Калина біля  материнської хати- не тільки каса,а  й наша берегиня.

Матері привчають дітей саджати  калину,  доглядати за нею.

Про яке дерево  йдеться у загадці?

Проливала дрібні сльози

Молода дивиця

Полоскала довгі коси

У чистій водиці.

Да.Правильно.Це  верба.

Верба- це одна з найулюбленіших  в Укаїні дерев.

«Без верби та й калини нема України», - говорить народне прислів’я.

Сьогоднішній урок  присвячуємо  цим одвічним народним символам.

Діти, вам  потрібно попрацювати самостійно.

Прочитати українські народні  казки  про калину та вербу.

1.Казка.»Калинова  сопилка»

2.Укр. народ.казка  «Калина»

3.Народна  легенда «Плакуча верба»

Прочитайте одну із казок.

Підготуйтеся  розказати   казку  скорочено.

Намалюйте  малюнки  до казки.

А зараз  у нас гра «Хто краще ?»

Конкурс на краще  виразне читання віршів про калину і вербу.

Яка головна  думка об’днує  ці вірші№

Домашнє  завдання

Читати казки про калину і вербу,намалювати  малюнки.

Природознавство

Повторення вивченого

Яку тему ми вивчаємо  на уроках природознавства?

Назвати материки.

Океани

Якийматерик  вивчаємо  зараз?

Пригадали? Молодці!

А зараз гра  про материк Північна  Америка «Вірю-не вірю»

1.Чи вірите ви,що Північна  Америка розташована у південній півкулі?

2»Чи  вірите ви ,щоПівнічна Америка третій за величиною материк?

3Чи вірите ви, що в Північній  Америці найвища гірська  система-Кордильєри?

4Чи вірите ви,що в ПівнічнійАмериці протікає річка Міссісіпі ?

5Чи  вірите ви,що на  материку не існує елологічних проблем?(усно)

Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про рослинний і тваринний світ  Північної Америки.

Діти, ви працюєте  з текстом  стор 74 за планом, як ми працювали у класі.

Що вам  потрібно  знати про  природні зони  Північної  Америки

1.Як називаються  природні  зони  Північної  Америки

2.Тваринний  та  рослинний світ природних  зон Північної  Америки

Тепер   перевір себе  на стор 77

Домашнє завдання

Підготуйте інформацію про рослинний  та  тваринний світ  Півн.Америки

1.ряд-Тундра

2. ряд-Тайга і Пустелі

3.Мішані  та  листяні  ліси

Зошит.Таблиця Рослинний та тваринний світ  Північної Америки

Українська мова

Шістнадцяте  грудня

Класна  робота

Словникові  слова

Записати   правильно

В  літку, в зимку, на весні, до дому,  во сени, в ранці, в горі,  з низу, з далеку, на дворі,  у  ноі.

Заміни фразеологізми  дієсловами-  синонімами, запиши їх.

Вилетіло з голови-

Клювати  носом-

Водити за носа-

Перестав букви так, щоб  вийшло нове слово, запиши їх. Придумай своє слово.

Осел, лісок, марка,, кури, тіло, банка, нора, смола,  качай.

Визначте рід іменників ,запиши  свої 3 іменники ( ж.р.  ч.р. с.р.)

Диктант

З слів  кожного  рядка скласти  речення , записати іх.

1.Падає, в, пухнастий, на, доріжки, сніг, саду.

2.Діти, пташок, взимку,підготовують.

3Над, річкою,зорі , гаснуть, золотисті.

Установи  зв’язки між  членами речення за допомогою питань, записати слова  парами.(друге речення)

Прочитайте вірш.

Назвати  частину  мови, яку  ми вивчаємо зараз.

Називає він  ознаки,

Все він знає  про предмет:

Липовий, смачний, солодкий,

Здогадаєшся,  що мед.А про всі  його прикмети

Розповів вам хто?

Правильно.Прикметник.

Завдання.

Від іменників  утворіть прикметники

Будинок з каменю-

Стіл з дерева-

Хліб із жита-

Галявина в лісі-

Визначте відмінок прикметників

Пам’ятайте!  Спочатку треба повторити відмінки

З укаїнської  пісні

За високими горами

Перед  новим  будинком

У синьому морі

Від  теплого слова

Відкрий  підручник с.103

Прочитай тему уроку

Прочитай правило уважно(3рази)

Яке закінчення  мають прикметники ж.р.в Д.в. і М.в.однини?

Як вимовляються приголосні  перед закінченням  ій?

Запиши.

Д.в.  М.в.

Н.в.                                Д.в.                                М.в.

Біла                              білий                          у білій

Сіра                              сірий                            у сірій

Рідна                          рідний                              в рідній

Підр.с.104  вправа 203 виконати  самостійно

Математика

Шістнадцяте грудня

 Класна  робота

Математичний  диктант

Записати відповідь

Знайди добуток  чисел

50 і 3      + 2000                50і9          х 1000

50і6                                   50і7

50і 8                                  50і2                                  

50і 4                                   50і5

Накресліти  відрізок  АВ довжиною  5 см, а  відрізок  АД у 2  рази  більше.

Розв’яжи приклади

78032+12452                                 30001-7

28242+3451                                    4000-39

913462-13452                                  700020-30030

28т456кг+5т780кг

Знайди   суму  і  різницю

Розв’яжи рівняння

Х-2604=1074-74

2370+Х=4230+1631

Потрібно спочатку  порахувати  праву  частину   рівняння

Сьогодні  ми  розглянемо  розв’язування задач  на визначення тривалості  події,  її закінчення та початку.

Прочитайте  уважно  розв’язування задач.

№459  розв’язати самостійно

(записати тільки  розв’язування)

№457.Працюємо разом. Годинник візьми.

Прочитай задачу

Складаємо  короткий запис

Початок-8год ранку

Тривалість-?

Кінець-9год вечора-21год(на  циферблаті)

Обідня перерва-1год

Розв’язування

21год-8год-1год=12(год)

Відповідь:12годин  працює магазин.

№459.

Складаємо коротку  запис

Початок-7год55хв

Тривалість-?

Кінець-4год16хв-16год 16хв

Розв’язування   задачі  зробити самостійно

Мистецтво

16 грудня

Сьогодні  ми будемо говорити про грецьке мистецтво.

Неперевершними пам’ятками грецького мистецтва є мозаїки.  Вони їх творили з  каміння, зі скляних кольорових кубиків , намисток, шматочків  дерева.

Створи власну  мозаїку.

Самостійно  обери  матеріали для  неї.

Основою  може  бути  пластилінова поверхня, підручний матеріал  горох

Основи  здоров’я

                                                                 

                                                               15  грудня

Сьогодні на уроці ви більше дізнаєтеся про вплив  телебачення, мобільних  телефонів, комп’ютерів на здоров’я.

З’ясуєте,якої шкоди нашому здоров’ю завдає зловживання електронними  засобами.

 

Ознайомтися з правилами  користування с 78-79

  1. комп’ютером
  2. телевізором
  3. мобільним телефоном

На стор 80-90 треба  уважно прочитати  текст під словом  «Пам’ятай»!

Звертаю вашу увагу на те,про що треба  пам’ятати завжди, користуючись  телевізором, комп’ютером, мобільним телефоном

На стор82.Гра»Так  чи  ні»

Мама читає а ти відповідаєш

Работа в зошиті с.28.

Виконай самостійно

Склади й запиши пам’ятку

Як користуватися

Телевізором

Комп’ютером

Мобільним телефоном

                                                      Українська  мова

Дев’ятнадцяте грудня

Домашня робота

1.Замінити подані слова за зразком

Домашній – домашнього

Вечірній –

Ближній –

Пізній –

2.Повтори відмінки.

Визначити відмінок прикметників і іменників

Перший сніг

Виростає на лапах

До сурових умов

Обсипали горобину

Ранньою весною

3.Відкрий підручник с.105Вправа 206.

Уважно прочитай завдання

4.Прочитай правило с.105.

Перевір за правилом правильність виконаного завдання(вправа№206)

5.стор.106 вправа 208 записати речення під  цифрою 2

 

Математика

Дев’ятнадцяте грудня

Домашня робота

1.Розв’яжи приклади

3425+ 6272 +457

9402+4578+275

8527+3672+924

7649+2356+929 записати у стопвчик

8год60хв – 3год 45хв

3год 45хв+ 4год10хв

2.підруч.с.79№490

Розглянь розв’язування задачі та пояснення.

Прочитай правило с. 79

Перше речення учити напам’ять(як знайти швидкість)

№491-усно

№492 розв’язати

Зразок:

1.28:2=14(км\загод) –швидкість велосипедиста;

№493

Ознайомся зі змістом задачі

Запишіть умову за допомогою таблиці.Розв’яжіть задачу за поданим у підручнику планом.

Швидкість                           Час                                    Відстань

В.

М.

Українська мова

Двадцяте грудня

Домашня робота

1.Запишіть словосполучення у множині.

Виділіть закінчення прикметників

Козацька шапка-

Жовтий фартух-

Юний читач-

Давній випадок-

2Поширте речення прикметниками і запишіть  їх.

Хмари пливуть у небі.

Гриби ростуть у лісі.

3.Запишіть словосполучення у зазначених відмінках.

Колискові пісні-(у Д.в.)-

Літні вечори-(в О в)-

Березові ліси(уР.в.)/-/\

Бабусині онуки(уЗ.в.)-

(дивитися пам’ятка с. 30)

4.с.106 вправа209 виконати.

Математика

Двадцяте грудня

Домашня робота

1.с.80№500-усно

Правило вивчити напам’ять

№502-усно.

2.№501- розв’язати задачу

Умову записати у таблицю

Швидкість                                  Час                                  Відстань

3.№504(1)

Літературне читання

Двадцяте грудня

1.стор.58.- читати вірші

Вірш «Наш прапор»  вчити напам’ять

Українська мова

Двадцять друге грудня

Домашня робота

1.Замініть словосполучення за зразком.

Будинки з каменю-кам’яні будинки

Стільці з дерева-

Хустини з шовку-

Озера в горах-

2.Поширити речення прикметниками і запишіть їх.

Діти збирають листя.

Дощі йдуть у місті.

3Складіть речення з поданих слів.

Мохнаті, у ,ковдрах, спокійно, сосни, і ялини, пухових, дрімають.

Установи зв’язки між членами речення за допомогою питань.

4.с.107 вправа211. Виконати.

Математика

Двадцять перше грудня

Домашня  робота

1.с.82.№510- усно.

Правило вивчити напам’ять

2.№512- розв’язати задачу.

3.№516(1),№508(1)

Літературне  читання

Двадцять перше грудня

Домашня робота

Урок позакласного читання

«Світ моєї країни»

Підруч.позакл. чит. С.39-47 читати, відповідати на  запитання,на стор.46-47 виконати завдання.

 

Природознавство

Двадцять перше грудня

1.Зошит с.38,40 зробити завдання за темою»Північна  Америка»

2.підручн.с.74-77- повторити природні зони «Північної Америки»

Українська мова

Двадцять третє грудня

Домашня робота

1.с.109 вправа 215

Спишіть усі  загадки.

Російська  мова

Двадцать первое декабря

Домашняя работа

 

Стр.82  упр.194(А) читать текст

Стр.82 упр192 выполнить

Російська мова

Двадцать второе декабря

Домашняя работа

С.79 упр.186.устно

Стр.58 упр 132  списать ,подобрать заголовок.

Стр.59 упр 133(В) выполнить.