Воскресенье, 26.05.2019, 00:54





МАРИУПОЛЬСКАЯ ОШ 18

Календарь
«  Май 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Статистика

Ведення щоденника

 

Бібліотека радить

«Ведення щоденника читача – важлива співпраця дорослого і дитини»

 

Не те чеснота, лиш би книги чтить,

А щоб од книг зерно добра й любові

В своїй душі посіяти й зростить.

               І. Кочерга «Ярослав Мудрий»

 

            Сьогодні ми поведемо розмову про користь ведення читацького щоденника влітку. Дуже сподіваємося, що наші поради стануть в нагоді нашим читачам, які вже відвідали бібліотеку школи і взяли книги за списками читання: Кіщенко Марія, Постнов Микола, Степаненко Павел та інші.

         Читання – це не тільки отримання інформації засобами друкарського слова, але і творчість. У цьому контексті наші рекомендації і дітям, і батькам – учасникам сімейного читання.

         Дослідження показали, що читання в сім’ї визначає читання дитини.

                                                                 Тільки там, де читають батьки,

                                                                 Зростає дитина, яка читає.

                                                                                              Януш Корчак

         У щоденник читача дитина може не тільки записувати прочитані книги (автор, назва, головні герої, розвиток подій), але й підходити до процесу читання творчо, приміряючи на себе різноманітні соціальні ролі: читача, критика, мовознавця, художника.

         Ось декілька варіантів сторінок, з яких може складатися Ваш щоденник.

1 – А «Я – читач»

2 – А «Закрито останню сторінку книги…»

3 – А «Я – мовознавець» (значення невідомих слів зі словників)

4 – А «Я – критик» (відгук, в якому виразити власну думку про прочитане)

5 – А «Поради друзям» (чи ватро їм читати даний твір і чому)

6 – А «Я – художник» (ілюстрації до епізодів, обкладинки)

7 – А «Я – письменник» (власна спроба написати твір, вірш, байку, оповідання, казку)

 

По сходинках до Таланту Читача

Взявши в руки книжку, прочитай:

1.     заголовок;

2.     прізвище автора (чи відомі тобі його книжки?)

3.     де і коли видана книжка, для якого віку;

4.     анотацію, зміст, передмову (якщо вони є);

5.     розглянь ілюстрації (хто художник).

Подумай:

1.     про що і про кого може йти мова в книзі?

2.     чи хотілося б тобі прочитати її?

3.     записуй своє враження, думки і почуття в щоденник в той день, коли перегорнув останню сторінку книги.

Шановні дорослі, вашим дітям необхідна Ваша зацікавленість і допомога у справі ведення щоденника. Адже зі сторінок щоденника Ви зможете дізнатися про літературні смаки та уподобання своєї дитини, допомогти своїм синочку чи донечці у пошуку необхідних книг та інформації, поділитися роздумами і ставленням до цих книг, які Ви теж читали у дитинстві.

Хай ці хвилини (хоча б 30 хвилин на день) спілкування зі своєю дитиною будуть корисними, плідними, цікавими, щасливими.

А щоденник хай допоможе Вашій дитині пізнати життя зі сторінок книг і перемогти у щорічному конкурсі юних читачів «Книгоманія», однією з умов участі в даному конкурсі є наявність читацького щоденника.